De laatste 2,5 week - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Marloes Brakel - WaarBenJij.nu De laatste 2,5 week - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Marloes Brakel - WaarBenJij.nu

De laatste 2,5 week

Blijf op de hoogte en volg Marloes

24 Mei 2015 | Curaçao, Curaçao

Haaai allemaal,

Wat vliegt de tijd snel voorbij. Voor mijn gevoel stond ik vorige week nog op Schiphol om te vertrekken naar Curaçao. Ondertussen zit ik hier alweer bijna vier maanden. Vier maanden betekent dat het avontuur bijna voorbij is. Over precies 2,5 week vlieg ik samen met Lieke terug naar het koude Nederland.
Aan de ene kant ben ik er aan toe om terug te gaan naar Nederland. Weer mijn eigen vertrouwde omgeving en vooral de lieve mensen die ik gemist heb. Aan de andere kant vind ik het ook enorm jammer. De sfeer is hier fantastisch en dit weer zullen wij in Nederland nooit krijgen. Aangezien ik echt een zonaanbidder ben, is dit land prima voor mij.

Op 5 mei was het voor Hilde zover om terug te gaan naar Nederland. Lieke en ik hadden eerder vrij genomen van stage zodat we haar naar Hato konden brengen en afscheid konden nemen. Lieve Hil, ik heb echt een super tijd met je gehad! We hebben met z'n vijven en later met z'n vieren enorm veel leuke en mooie dingen mogen meemaken. Deze twee weken dat je er niet meer bij was hebben we jouw aanwezigheid en natuurlijk je motto gemist.

Twee weken geleden ben ik voor het eerst niet naar stage gegaan. Ik voelde mij niet lekker en ben daarom twee dagen thuis gebleven. Die week had ik daardoor maar 1 dag stage (hemelvaart) en ik vond daar niks mis mee. Week later werd Lieke ziek en zou Lou mij naar school brengen. Om zeven uur zat ik er helemaal klaar voor. We willen de auto starten maar hij doet niks. Na een aantal keer proberen was de keuze snel gemaakt ik ga terug in bed. Achteraf bleek dat de batterij van de auto gestolen was.
De teller van stage staat nu nog op 4 dagen. Lieke en ik kijken er erg naar uit als het donderdag half 1 is. Dan kunnen wij genieten van onze welverdiende vakantie. Ik hoor jullie denken 'jullie hebben toch altijd vakantie'.
Stage is niet meer wat het was. Alle andere stagiaires zijn naar huis en Lieke en ik zijn nog de enige twee. De kinderen in de klas zijn veel bezig met toetsen waardoor wij geen les kunnen geven. Het is vooral een beetje de tijd uitzitten.
Maandag en dinsdag hebben we een andere taak gekregen. We gaan de AVI toetsen afnemen bij groep 7. Hier zijn we zeker twee dagen mee bezig dus dan gaat de tijd lekker snel. En donderdag vieren we ons afscheid in de klas.

Gister 23 mei was het voor Lou tijd om te vertrekken. Zij mocht twee weken extra genieten van het eiland en dat hebben we allemaal als heel fijn ervaren. Maar ook die twee weken gaan zo voorbij dus voor haar was gister echt de dag om te vertrekken. Lieve Lou, Bedankt voor alles! We hebben allemaal erg van je genoten. En ik zie je snel in Nederland!

Zoals ik hierboven al zei vanaf donderdag hebben Lieke en ik nog 1,5 week vakantie. We hebben al een beetje uitgezocht wat we nog willen doen en zien. De stranden van westpunt staan sowieso op het lijstje want we kunnen natuurlijk niet wit thuis komen. Daarnaast gaan we naar de likeur fabriek en de grotten van Hato bekijken. En als afsluiting gaan we eten bij de kleine wereld.

Tot over 2,5 week!
Liefs Marloes

  • 24 Mei 2015 - 17:46

    Maaike:

    Geniet ervan!

    Liefs, Maaike

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marloes

Actief sinds 16 Nov. 2014
Verslag gelezen: 245
Totaal aantal bezoekers 3979

Voorgaande reizen:

02 Februari 2015 - 11 Juni 2015

Stage op Curaçao

Landen bezocht: