Nog 36 nachtjes! - Reisverslag uit Elst, Nederland van Marloes Brakel - WaarBenJij.nu Nog 36 nachtjes! - Reisverslag uit Elst, Nederland van Marloes Brakel - WaarBenJij.nu

Nog 36 nachtjes!

Blijf op de hoogte en volg Marloes

28 December 2014 | Nederland, Elst

Nog maar 36 nachtjes slapen en ik vlieg samen met Lieke naar Curaçao voor vier maanden!

Stage lopen op Curaçao is niet 1,2,3 geregeld. De afgelopen weken ben ik druk bezig geweest met het regelen van de papieren voor mijn stagevergunning. gemeentehuis in en gemeentehuis uit.. maar het is het waard geweest want alle papieren zijn nu binnen!

In de vier maanden dat ik in Curaçao ben, verblijf ik in een appartement van Stagedesk. Ik heb een kamer van middelgroot formaat. Wat dat inhoud, ik heb geen idee. Lieke en ik hebben allebei een eigen kamer maar gelukkig wel naast elkaar. In ons huis zitten allemaal Nederlandse studenten die komen en gaan. Nieuwe mensen leren kennen komt dus wel goed!

Wij gaan stage lopen op het Franciscuscollege. Het is een Rooms katholieke basisschool. Ik ga les geven in groep 7. Er zijn al verschillende mailtjes rond gegaan met de directrice van de school. De mentaliteit op Curaçao ligt even iets anders dan bij ons. Een lijstje met vragen mailen, betekent niet dat je dan alle antwoorden duidelijk geformuleerd terug krijgt. Wij hebben ook nog onze vraagtekens bij een aantal zaken. De zon zee en het strand hoeven wij zeker niet te missen want de school is standaard om half 1 uit. Dat wordt lekker luieren op het strand!

Vier maanden van huis is best wel spannend maar gelukkig komen papa en mama op de helft twee weekjes langs. Niet alleen papa en mama komen langs maar ook mijn nicht met haar vriend. Dat wordt dus een gezellige tijd.

Tijdens mijn verblijf probeer ik jullie op te hoogte te houden via waarbenjij.nu. Regelmatig zou ik hier een reisverslag plaatsen en wat leuke foto's erbij.

Liefs,
Marloes

  • 28 December 2014 - 14:30

    Floor:

    Bijna.... spannend hoor!!!! Maar ontzettend gaaf! Ik kan niet wachten tot ik je mag komen opzoeken!

  • 28 December 2014 - 14:51

    Twinnie:

    Oeeee spannend twinn, nog even en gaan we allebei aan ons grote avontuur beginnen. Ik ga je zeker volgen via dit

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marloes

Actief sinds 16 Nov. 2014
Verslag gelezen: 337
Totaal aantal bezoekers 3988

Voorgaande reizen:

02 Februari 2015 - 11 Juni 2015

Stage op Curaçao

Landen bezocht: