De reis - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Marloes Brakel - WaarBenJij.nu De reis - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Marloes Brakel - WaarBenJij.nu

De reis

Blijf op de hoogte en volg Marloes

04 Februari 2015 | Curaçao, Curaçao

Hoi allemaal,

Na een reis van 9 uur en 40 minuten zijn wij geland op Hato, Curaçao. Tijdens de reis heb ik mijn Engels een beetje kunnen opfrissen want er zat een Engelse oude vrouw naast mij die het heel interessant vond wat ik ging doen de komende vier maanden. De mensen die mij goed kennen, weten dat ik een ramp ben in het Engels spreken maar ik moet eerlijk toegeven dat ik mij aardig heb gered.
We zitten nu twee dagen op het eiland. Het is voor ons erg wennen. Ten eerste die warmte. Het is hier dertig graden met een windje maar alsnog bloedheet als je uit een land komt waar het nog sneeuwde toen wij wegreden.
Deze twee dagen zijn wij er nog niet echt op pad gegaan omdat we afhankelijk zijn van andere mensen met een auto. Als het goed is krijgen wij vrijdag onze auto want dat is echt een must hier.
Ons appartement is prima. Ik heb een ruime kamer met een goed bed. Wanneer ik uit het raam kijk, kijk ik naar de zee en Willemstad. Vandaag heb ik alle foto's en kaarten opgehangen die ik heb gekregen voordat ik naar Curaçao ging. De mensen zijn hier erg aardig en willen je graag helpen.
Dinsdag beginnen wij met stage op Sint Fransiscuscollege. Wij gaan vier dagen stage lopen en zijn waarschijnlijk de vrijdag vrij. Volgende week is het een uitzondering omdat er op maandag geen les is. Dat betekent dat we nu een weekje vakantie hebben.

Liefs,
Marloes

  • 04 Februari 2015 - 22:12

    Twinnie:

    Lekker hoor en fijn dat jullie nu ook weten wanneer je met stage kan beginnen. Genieten twin!! X

  • 04 Februari 2015 - 22:22

    Kyra:

    Fijn schatje! Dat wordt genieten, lekker weekje vakantie om te beginnen. Kussss ook van jurre

  • 04 Februari 2015 - 22:39

    Floor:

    Klinkt heerlijk! Het voordeel van t weer is dat je ook het beste lui op t strand moet liggen; )
    Geniet er van!!!!!

  • 04 Februari 2015 - 22:46

    Josje:

    Fijn Loes! Lekker weekje vakantie eerst, lekker genieten en alles verkennen:) kusxxx

  • 04 Februari 2015 - 22:58

    Julia:

    Aaaah Marloeeeees,
    IK BEN ZO JALOERS!
    Heeeeeeerlijk: Genieten genieten en genieten!

    Ik verwacht véél foto's & ben erg benieuwd naar waar je zit!?

  • 05 Februari 2015 - 00:01

    Denise:

    LEKKER BAKKENNNN

  • 05 Februari 2015 - 07:39

    Judith:

    Hoi Marloes.
    Leuk om je verslagje te lezen. Fijn dat je goed bent aangekomen.
    Lekker een weekje om bij te komen. Geniet ervan.
    XxxJudith

  • 05 Februari 2015 - 08:57

    Djuri:

    Hee Marloes,

    Goed om te horen dat de reis goed is gegaan!
    Leuk om je verslag te lezen. Lekker genieten daar en heel veel plezier.

    groeten Djuri

  • 06 Februari 2015 - 21:16

    Henrieke:

    Lekker bakken op het strand dan maar ?!? Geen slecht begin van een stageperiode lijkt me zo :-) xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marloes

Actief sinds 16 Nov. 2014
Verslag gelezen: 310
Totaal aantal bezoekers 3978

Voorgaande reizen:

02 Februari 2015 - 11 Juni 2015

Stage op Curaçao

Landen bezocht: